GALOPP I GÖTEBORG.

åkte iväg kl 11 på söndagsmorgonen på utflykt till göteborg! kollade när min bror som är jockey tävlade i göteborg, fick gå runt i stallarna, kolla på vilda hästar och galna ryttare! men det va suuuuuuper roligt och lärorikt.  mötte sen upp dom andra och vi kollade tsm när andreas lopp var och såklart satsa pengar på honom!
vid ca 2 tror startade min bror i lopp 9 och blev 3:a, GRAAAAATTIS! trotts att han fick en svår start så låg han etta tills bara några meter före mål. men jag är stoooooolt, glädetårarna sprutade på flera, haha!
inget inom ridsport som jag skulle våga testa, men det ger en enorm kick av att bara kolla på de!
kom hem typ vid 7 på och vid 8 slockande jag i min säng, haha :)


en bild på min bror som viktor johansson har tagit, dock inte på tävling som va i söndags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0