WE R WHO WE R

har haft en as soft vecka och därför inget att blogga om, orkar inte blogga när jag ändå inte har något att skriva.
helgen har iaf varit awesome, i fredags slutade vi 11,20 sen åt jag med paulina och vickan och vi chiiiilllade i skolan (y) haha! sen när jag kom hem träffade jag pappa sen åkte vi till daniel, sofie och tvillingarna ♥ sen hade jag ingen skjuts så fick stanna hemma, sov ändå hela kvällen! (spelade sims med...)
och i lördags åkte jag till bella med massa tjejer och killar och åt, festade och bastade! mysigt! sen drog jag till vickan och festade ännu mer, puss. & jag och anton somnade inte innan 4 så är cp trött nu!

men nu ska jag kolla på solsidan!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0