NY HEADER!

fina festligheter i fredags var det! och mamma åkte och kommer hem nästa söndag, tråkigt att va helt själv :( men har städat hur mkt som helst och ska bara leva livet ;)
söta rebecka fixa min blogg också, anton tyckte att min förra headern va mycket snyggare men bilden är ett år gammal så jag kände att det va dags för nytt! fixar väl en ny snart igen..
nu ska jag vara duktig och gå ut med hunden för jag har bara latat mig hela dagen med fjanton. känns så äckligt när man har suttit inne hela dagen! blöööö.. 

vilken ska jag ha?




Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

hihi,du är söt :D

tycker båda är lika fina!

2011-04-03 @ 20:40:03
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

1...

ABSOLUT 1. HATAR DEN NYAA..

2011-04-04 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0