SSSSH

SVARA PÅ FRÅGORNA MED ÄRLIGHET.

Fullständigt namn: elisabeth sofie tassila
Ålder: snart 16
Vart bor du: limmared..
Bor tillsammans med: mamma & hunden
Husdjur: hund och häst som snart är såld
Färg på ditt hus: gult
När är du född: 25 november
Klass: HP10 !!!
Vilket år tar du studenten: förhoppningsvis 2013
Något jobb: haha ne
När gick du upp i morse: 10
När ska du sova: när jag blir trött
Duschat idag: ja nyss
Kramat någon idag: nej
Pussat någon idag: nej
Vad har du ätit idag: frukost
Dagens klädsel: tjocktröja från holebrook och svarta jeans
Dagens smink: inget än
Dagens sötnos: ronja
Dagens roligaste: katterna på jennys blogg!
Har du många vänner: ja
Hur många har du kysst: haha hemligt
Vem kramade du senast: mamma elr anton
Vem saknar du: emelie!
Hur många har varit otrogna mot dig: ingen tror jag iaf, haha
Har du pojk-/flickvän: ja
Vem pratade du med i telefon senast: anton
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: säger jag inte
Personen du tänkte på: mickan eftersom hon skrev på msn :)
Personen du pussade: anton
Gången du spydde: kommer jag inte ihåg
Gången du grät: förra helgen
Pizzan du åt: igår
Gången du var i Göteborg: med anton i somras
Gången du var i Stockholm: förra vintern
Gången du duschade: nyss
Gången du sov: inatt
Personen som såg dig gråta: anton, han skrämmde mig..
Personer du älskar: finns några
Personer du hatar: 2 isf
Pojk-/flickvänner du haft: 2 seriösa
Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: oj haha
Glassar du ätit på en dag: har säkert tryck i mig endel
Nämn en festival du vill på nästa år: peace&love
Gånger du haft minnesluckor: 2
Gånger du varit hög: ingen.
Personer du saknar just nu: några stycken faktiskt
Gånger ditt hjärta brustit: en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0