MY LITTLE BABY




braaaa måndag! mamma har beställt massa smink till mig som inte går att få tag i affärena här utan det kommer från USA tror jag, kan visa bild sen :) & skolan va soft, orkade inte göra något så väntade bara på att lektionerna skulle ta slut. mycketmycket bra. och så va jag & mamma på banken efter skolan och fixa idkort :)
ska kanske börja betala mina saker själv? faaaast nääääää. jag är ju bara 15!

åkte till stallet och red. FINT att jag gjorde sönder mina älsklings chaps......... så imån ska vi åka in till borås elr nått och köpa nya ridstövlar till mig (y). om jag hittar några jag vill ha iofs :o

förövrigt är jag bäst för jag halvsprang till willys för att fylla på antons mobil så han kunde få gratis sms, när jag skulle ha lektion! klarade mig knappt tre timmar utan att smsa med honom ;o iillllaaaaa..

puuuuusss  ♥

Kommentarer
Postat av: jennyjareteg*

köp tretorn och bli en i gänget!!!!! höhö

2010-05-17 @ 22:43:46
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/
Postat av: elisabethtassila

jag tror jag kommer ångra mig då ;ooo vill ha i brunt läder :D! eller kanske bruna tretorn (a)

2010-05-18 @ 16:08:52
URL: http://elisabethtassila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0