:(

okej dag i skolan , va inte på dom två första lektionerna. sen åkte jag och mamma till borås för att hitta ridstövlar till mig, pröva typ 10 par olika men hitta inga äckliga ridstövlar jag vill ha! vrf finns det inga perfekta.
:((((((((( blir kanske bruna tretorn, men vill ha bruna läderstövlar! åååååååååååh. pröva ett par vita&bruna i krokodilskinn :D dom va tuffa, men dyra ;o fattar inte huuuur man kan lägga ner så mkt pengar på ett par stövlar? dom kosta typ 9000 ?!
hitta ett par stövlar från hööks nu för 1600, ska nog beställa hem dom och ha dom tills jag hittar några jag vill ha! nu ska jag inte va negativ längre, synd om anton som försöker göra mig glad ;p
puss!

tröst köpte ett schabrak för 279 kr på hööks ist!


gamla ridstövlar :(( RIP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0