SUDDENLY I SEE

liseberg igår va.

det va trevligt :) har kommit på att jag tvingar mig själv att åka saker fast jag inte vill, har blivit as feg! mådde typ illa och mådde as dåligt när jag väl satt där och ångra att jag tvinga mig själv att åka, eller det va väl andra som gjorde det också ;) och önska att jag inte skulle dö, haha. stackars anton som jag klängde mig fast på.. men va as lycklig när jag väl hade åkt!
gick gasten med anton, ep, karl, joel och fredric med, haha aldrig har jag hört eller sett pojkar så rädda :D

anton blev glad iaf! sen va plötsligt alla våra bästisar?



Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

den där tycker jag allt du ska dela med dig av! ;)

2010-06-04 @ 20:08:41
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0