DAG 2 - MINA FÖRÄLDRAR.

ja, mina föräldrar är skilda sen 3-4 år tillbaka. ibörjan tyckte jag att det va jätte jobbigt men nu tänker jag inte på det längre, det är väl bara det att allting förändras, såsom julafton, födelsedagar och sånt.
min pappa flyttade direkt upp till arvika nästan, 5-6 timmar härifrån? ah har iaf bara varit hos honom två gånger på 4 år. när jag va mindre gjorde jag allting med pappa, han körde mig till träningarna, hjälpte mig med hästarna och sånt. så det va också en stor vänding att han helt plötsligt försvann ur mitt liv.
men jag är iaf mammas enda barn så hon tar hand om mig som en prinsessa och ställer alltid upp. hon har hämtat mig kl 4 på morgonen från fester och skjutsar mig fram och tillbaka till anton hela tiden. lagar mat när jag ber henne och städar mitt rum. köper det jag vill ha osv. jag får verkligen göra allt för mamma :) nu så tycker jag att det är bättre att mina föräldrar är skilda för jag fattade att dom inte funkade ihop, dom är helt olika. men jag skulle ändå önska att pappa bodde närmare. :)

inga bra bilder men dom enda jag har på datorn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0