KVÄLLSMAT

tänkte göra kvällsmat själv idag (och för er om inte vet kan jag inte laga mat så därför gör jag aldrig det), och eftersom jag ska vara ganska nyttig så är ju ägg bra, eller? jag tycker inte om det så mycket men tänkte att jag säker kunde röra ihop nått, så fyller en kastrull vatten och lägger i äggen, sen kommer jag på att jag vet ju inte ens hur man kokar ägg? seriöst.. vatten och kastrull har jag ju sett mamma ha, men ska vattner koka? och hur länge? åh fml.. får väl lägga mig hungrig, haha :)


 


Kommentarer
Postat av: fam. Lindblad-Andersson

Då är de nog dags å lära sig det... :P kan man inte koka ägg när man är 17½ så får man gå en matlagningskurs :P

2012-01-16 @ 10:57:21
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Anonym

sv: en ny lärare, Pelle heter han.

Helt cp :o snackar om utomjordingar & säger att han kan se andar o skit, hehe

2012-01-18 @ 17:38:33
URL: http://blondabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0