MY VALENTINES GIFT.

hittade två bilder på en cd-skiva från sista gången jag såg valentina. jag va hos nere i malmö hos dem som hade henne på prov , dem ville dock inte betala priset vi begärde så henne där bor hon inte nu! men hon hamnade hos en jätte söt tjej ist som också bor i malmö. har inte träffat henne sen dess men det är nog bara bra, tror inte jag skulle klara av de faktiskt, min fina ♥

fick valentina i allahjärtansdag -present för kanske 5 år sedan, där av smeknamnet. hennes riktiga namn är wonder nordskov (!!!) men hon är uppfödd på stuteri nordskov i danmark. och hennes pappa är en vit arab vid namn touch ox. (går att googla på honom, han har en egen hemsida). 14 år är hon nu iaf!

Valentina




jag vet att jag har skänklarna högt upp men hon är en c-ponny och jag är över 170, inte lättaste att komma åt då + att det är uppförsbacke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0