DET ÄR TYP SJUKT VARMT UTE OCH JAG ÄLSKAR DET.

och ja det är skiiiiiiiiit varmt.
förra veckan va jag verkligen as lat och gjorde ingenting, det enda jag gjorde va typ torsdagskvällen.
annars har jag bara varit hos anton och softat..
men det börjar bli tråkigt, det måste hända saker. orkar inte sitta inne vid datorn.

fast idag va vi och bada med mamma och dom i hulared, as kul va det. älskar att bada när vattnet är varmt!




iaf så va carl amby med oss hela helgen, och ungen har energi som fan så inte ledsna miner här inte. så i veckan ska jag göra massa, kanske åker med mamma och dom till liseberg imån om jag orkar, och måste rida min häst.. och på torsdag blir det borås (y)

och fick reda på att jag ska gå handel i tranemo i 3 år.. lyckat? nej med det spelar ingen roll,
ska ändå bli hollywood fru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0