SICK..



lääätt godaste lokan! jag sväär,..


aja skolan sög och jag mådde inte bra så hängde med anton hem för han hade hål i 4 timmar :) & mamma ringde skolan och sjukanmälde mig och berätta att hon hade fixat lite saker till mig, världens bästa mamma!

och åkte hem när han skulle tillbaka till skolan och direkt till stallet och red, fiiiiint.
btw
hatar att jag ska bli sjuk/förkyld så jävla lätt ;s är det jämt känns det som.. jag blev liksom sjuk av att vi sov
med fönstret lite öppet :s cpcpcpcpcpcpcp.
men ska försöka slippa skolan hela veckan eftersom vi bara går 3 dagar, och glooooooo massa bra film :D

Kommentarer
Postat av: rebecka

Naiz blogg :]

2010-05-11 @ 06:59:14
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

du kommer ångra det den dagen du önskade att du hade bättre betyg, Anton får du umgås med efter skolan!Kom igen nu bara lite kvar till sommarlovet... kram

2010-05-11 @ 09:17:52
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0