MAMMA ÄR ALLT SÖT HON..

skickar sms med min mamma hela tiden när jag är hos anton (hahahah ja jag är en tönt), och hon ska alltid fula sig! typ såhär ser våra konversationer ut, förutom hennes puss, min gullunge, älskling och allt annat sånt som man själv tycker är töntigt!

jag: jag vill åka till gränna!
mamma: sugen på polkagrisar, synd om dig som inte har bil men det har jag, 2 st, mohahaha :D
jag: ja kanske därför du ska köra...
mamma: skit ner dig :D

en minut senare

mamma: vad är ditt lösenord till spotify?
jag: du kan ändå inte lyssna, för du har ingen dator! men jag har däremot 2 stycken :DDDD
mamma: va det till gränna du ville åka sa du?



har iaf precis käkat thai med anton och nu väntar vi på att johan falk ska börja och ha det as mys med massa popcorn och sockerdricka! puuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0