MOVIE TIME.

åkte till anton i lördags och sov hos honom, och igår blev en typisk filmdag, vi kollade på mean girls 2 och medans han gjorde sin läxa kollade jag på due date! skulle kolla på christina aguilera och chers film burlesque men det hann vi inte eftersom solsidan började :D
kommer ihåg en film jag, anton och albin kollade på i sommras tror jag som heter närkontakt: the fourth som är en verklighetsbaserad film om aliens typ, tycker ni borde kolla på den, as bra faktiskt, såg att den gick på canal + nu! & dom som inte har kollat på paranormal activity 1&2 tycker jag borde göra det, dom är inte alls så läskiga som alla säger utan mer spännande, i löööööve sånna filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0