3 JOBBIGA SAKER MED MIG

1. jag hatar att göra saker som jag aldrig gjort förut, jag tror att jag inte kan göra det om kommer dö typ.
kan typ börja gråta, hyperventilera, gnälla och få ångest av de, as mesigt jag vet. men tvingar alltid mig själv till att pröva ändå. så har det alltid varit med ridningen tex, och när jag skulle tatuera mig, gnällde as mycket men gjorde det för att jag bestämde mig och jag hatar att svika mig själv!

2. jag är pedant! städar såfort jag får chansen, mitt rum måste vara kliniskt rent annars mår jag dåligt, tur har jag en mamma som städar mitt rum ofta och bäddar min säng varje morgon, annars hade jag inte klarat mig ;)
samma sak hos anton, jag städar hela tiden och han är precis tvärtom. är det ingen annan hemma där städar jag hela huset, haha. eller städa för mig är att plocka undan och dammsuga och typ torka av. och jag och mamma köper nya grejer till huset hela tiden och ändrar, hatar smuts och stök! men tycker det kan vara skönt att komma till andra och det är stökigt, men det får inte vara smutsigt (usch), mig älskling emelie har ALLTID stökigt rum och det är as gött att komma dit då och då, haha knas.

3. Jag hatar kryp/kräldjur, när vi hade stall hemma dammsög jag det (ja allt ska va rent!), jag vet töntigt, men jag hatar spindlar, ormar, flugor, skalbaggar och alla smådjur. får panik, ångest om jag ser ett eller har det i närheten. tror att dem sprider sjukdommar eller ska bitas (som de flesta gör!!), svimmade när jag va 8 för att jag hade en spindel på handen, normalt va? häromdagen när jag va ute och gick med anton och hans pappa låg en huggorm bakom antons pappa och va gjorde jag? skrev och hoppade runt, fick inte ens fram ordet orm för att jag va så rädd och när anton gick fram till den började jag nästan gråta.. haha OMG måste skäpa mig. & går alltid pw i skogen men när jag kommer hem måste jag alltid duscha och ruska skor + kläder så det inte sitter något litet kryp där och lurar ;))



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos..

2011-08-11 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0