P.A.P.P.A




är sjuk.. elr ah va kanske.

men pappa är här i veckan så ska umgås med
honom ganska mycket. eftersom jag träffar honom
5 ggr om året typ.
svårt att hinna med pappa,anton,valentina och skolan
men ah det får gå. anton ska väl träffa pappa för första
gången med ;) lite wierd eftersom vi va tsm i 8 månader
och nu i snart 2 månader men ah han är ju aldrig
här nere så inte så lätt.

men ska fixa mig nu eftersom jag och anton bada bubbelbad innan
sen dra till pappa. ♥



OCH JAG LÄÄÄÄNGTAR TILL SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

tycker allt att du ska vara med din pappa lite :) då blir han glad! anton finns ju här hela tiden ;) <3 <3

2010-05-09 @ 22:18:30
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0