1 JUNI

fick ett sms av mamma i måndags att hon åker bort i en vecka och har storstädat mitt rum :D så har bott hos anton hela veckan ♥ perfekt. har varit snäll & städat hela hans rum idag! torkat bort allt damm och sånt ;o så det är skitfint nu! :D
och jag och anton har köpt godis för 400 på 5 dagar ;o TJOOOOCKISAR!
så igår fick vi för oss att gå till uddebo till hans farmor, blev att jag gick halva vägen och sen skjutsa han mig på cykeln.. blääää. men vi kolla på söta kattungar :D

nu är han på match och jag sitter helt ensam och tråkar :( buhuhuuh. drar nog till emelie. pussar

så såg vårat hotellrum ut i thailand, elr lite av det





Kommentarer
Postat av: emelie

va? vart är du? haha :P

2010-07-01 @ 19:20:52
Postat av: rebecka (:

jeeevlar! feett naiz ;)

2010-07-02 @ 13:21:04
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0