LÄÄÄÄÄÄÄÄS!

namn: elisabeth sofie tassila
ålder: 16 år 1 vecka & 1 dag
längd: 172 cm typ
vikt: **
hårfärg: blondt
ögonfärg: gröna
det bästa jag vet: roliga saker som man blir glad av!
2011 mål: bli snällare mot mamma, tjäna lite pengar skulle också va gött! BRA BETYG!

vem är bäst: alla fina vänner, emelie och mamma, anton med!!
bästa resan: thailand i sommras
bästa plagget: svarta jeans! lätt
bästa smycket: mina klockor , mitt pandoraarmband och mitt elisabeth halsband.
bästa med julen: JULKLAPPAR!! och god mat, mys med familjen.
bästa med skolan: träffa alla underbara människor!

snattat listan av elinoooooooor! ni kan checka hennes blogg: http://elinortoivonen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0