DET HÄR VISSTE NI INTE OM MIG.

det här skulle egentligen upp i fredags men mitt internet har dampat!

  • förra året fick jag ny dator och ny mobil! ville bara säga det :)
  • i sommras köpte jag och anton godis för 500 i veckan :(
  • min mamma råkade nocka mig när jag sov så jag vakna, sen trodde hon jag somnade om fast jag svimmade, haha. det va förra veckan..
  • jag har haft två riktiga förhållanden.
  • jag ville inte åka till thailand i sommras för då skulle jag missa våran grymma avslutning av 9an, men jag va tvungen :'(
  • jag har haft 6 egna hästar, om jag minns rätt..
  • på min första tävling ramlade jag av och fastnade med foten så jag blev släpandes bakom hästen..
  • jag fick frukost på sängen upp till 6an, jag va riktigt morgontrött!
  • när jag va 4 köpt vi världens bästa hund som vi har kvar än idag! ♥
  • när jag gick i 6an fick jag min första plasma tv, den har jag kvar än ;o
  • jag och anton har varit tsm i 16 månader sammanlagt
  • jag har haft abbonenmang hos 3g sen jag va 11 år.
  • jag hatar att läsa språk i skolan -.-
  • mitt första MVG fick jag på gymnasiet, grattis!
  • jag hatar när det är ostädat, fint ska det va!
  • jag går upp två timmar innan jag börjar skolan, för jag hatar att stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0